Повернення товару здійснюється за рахунок відправника.
Споживач має право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки, за умови дотримання наступних вимог:
Поверненню або обміну підлягає лише новий товар, який не був у використанні та не має слідів експлуатації (подряпини, сколи, потертості, інші пошкодження).
Товар не збирався та не монтувався, збережено його товарний вигляд.
Упаковка має бути цілісною, а комплектація — повною.
Збережено ярлики, інструкції з експлуатації та маркування виробника.
Необхідно надати підтвердження покупки — товарний чек, накладну, специфікацію або квитанцію з оплати.
Для повернення коштів покупець має передати продавцю повний комплект: товар, чек, накладну, договір або бланк замовлення.У разі гарантійного повернення всі витрати на доставку та пересилання компенсує продавець."
У разі повернення або обміну товару з ініціативи покупця, усі витрати, пов’язані з доставкою, включно з поштовими комісіями та вартістю пересилання, несе покупець.
Після отримання товару та його перевірки, кошти будуть поверненні протягом 7 днів.
❌ Товари, що не підлягають поверненню
товари, що були уцінені;
вироби, які були зібрані або пошкоджені після купівлі;
товари, виготовлені або доставлені за індивідуальним замовленням.
❗ Увага! Якщо товар виготовлено під індивідуальні розміри або з використанням оздоблення, вибраного замовником, він належить до переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню, згідно з Додатком №3 до Постанови КМУ від 19.03.1994 №172.