Умови повернення

 

Повернення товару здійснюється за рахунок відправника.

Споживач має право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки, за умови дотримання наступних вимог:

  1. Поверненню або обміну підлягає лише новий товар, який не був у використанні та не має слідів експлуатації (подряпини, сколи, потертості, інші пошкодження).

  2. Товар не збирався та не монтувався, збережено його товарний вигляд.

  3. Упаковка має бути цілісною, а комплектація — повною.

  4. Збережено ярлики, інструкції з експлуатації та маркування виробника.

  5. Необхідно надати підтвердження покупки — товарний чек, накладну, специфікацію або квитанцію з оплати.
    Для повернення коштів покупець має передати продавцю повний комплект: товар, чек, накладну, договір або бланк замовлення.

    У разі гарантійного повернення всі витрати на доставку та пересилання компенсує продавець."

    У разі повернення або обміну товару з ініціативи покупця, усі витрати, пов’язані з доставкою, включно з поштовими комісіями та вартістю пересилання, несе покупець.
    Після отримання товару та його перевірки, кошти будуть поверненні протягом 7 днів.


❌ Товари, що не підлягають поверненню

  • товари, що були уцінені;

  • вироби, які були зібрані або пошкоджені після купівлі;

  • товари, виготовлені або доставлені за індивідуальним замовленням.

Увага! Якщо товар виготовлено під індивідуальні розміри або з використанням оздоблення, вибраного замовником, він належить до переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню, згідно з Додатком №3 до Постанови КМУ від 19.03.1994 №172.